Tikslas: taisyklingai ir tikslingai vartojant naujas sąvokas, pavadinimus, leksines ir sintaksines konstrukcijas įvardyti paslaugas, kuriomis naudojasi (gali naudotis) kurtieji (suaugę ir vaikai), atpasakoti ir diskutuoti apie kitų (ir savo) patirtį užsisakant ir / ar naudojantis tam tikra paslauga, atpasakoti ir diskutuoti apie vertimo paslaugą ir vertėjo vaidmens svarbą skirtingų paslaugų metu. 

Uždaviniai:  

  • remiantis mokomąja medžiaga, įvestimis, įvardyti skirtingas paslaugas ir paslaugų atstovus (darbuotojus), su kuriais susiduria kurtieji, paaiškinant, kokiais klausimais į juos kreipiamasi, kokius klausimus jie sprendžia / padeda spręsti;
  • argumentuotai paaiškinti, koks yra GK vertėjo darbas, kodėl jis svarbus kurtiesiems, atpasakojant kitų gestakalbių patirtis, įvardyti, kaip vertimo paslauga gali būti užsakyta ir kur ji gali būti atlikta, diskutuoti šia tema (pavyzdžiui, kuo skiriasi vertimas skirtingose aplinkose, kodėl ne visiems kurtiesiems reikia vertėjų, kokių baimių, susijusių su vertimu, kurtieji gali turėti ir ar šios baimės – pagrįstos dabar ir kt.);
  • suformuluoti ir įvardyti mokyklos psichologo ir soc. pedagogo darbo pobūdį, jų sprendžiamus klausimus, pateikti savo ir atpasakoti kitų patirtis, įžvalgas, formuluoti klausimus ir išsamius atsakymus, formuluoti ir pateikti probleminių situacijų sprendimo siūlymus, juos gavus pačiam – tinkamai sureaguoti.