Tikslas: tikslingai vartojant naujas sąvokas, pavadinimus, leksines ir sintaksines konstrukcijas, apibūdinti ypatingą situaciją, įvardinti jos rūšis, gebėti išsakyti savo ir atpasakoti kitų gestakalbių patirtis, atsitikus ypatingai situacijai ir suformuluoti sprendimo būdus, o juos gavus pačiam – tinkamai reaguoti. 

Uždaviniai:  

  • aptarti, įvardinti, kas įprastą situaciją paverčia ypatinga ir, išsakant konkrečius bent 10 ypatingos situacijos pavyzdžių, įvardinti sprendimo būdus, remiantis pateikta mokomąja medžiaga, įvestimis, gairėmis;
  • įvardinti, kokios ypatingos situacijos dažniau pasitaiko bendraamžiams, atpasakoti kitų gestakalbių ir išsakyti savo patirtis bei suformuluoti galimus patarimus ir sprendimus, įvardijant, kur ir kodėl reikėtų tokiais atvejais kreiptis, kokius tiksliai žingsnius reikėtų daryti, gebėti pateiktus sprendimus argumentuoti;
  • diskutuoti apie ypatingas situacijas, įvardijant aiškius skirtumus, privalumus ir trūkumus, jų sprendimuose dalyvaujant ir nedalyvaujant LGK vertėjui;