1. Užduotis „Pokalbis filmuojant“. Ši užduotis tinka mažoms grupėms. Užduotis atliekama nesikalbant. Ant popieriaus lapo mokiniai užrašo savo mintis tema „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“. Vienas mokinys nusifilmuoja vieną sakinį šia tema iš savo užrašytų minčių. Antras mokinys peržiūri, ką pasakė pirmasis, ir nusifilmuoja savo mintį. Tada trečias mokinys peržiūri ankstesnių mokinių sakinius, nusifilmuoja savo ir perduoda kitam mokiniui tęsti užduotį. Galima nusifilmuoti savo patarimus, komentarus, ko nors paklausti, papildyti, patikslinti, prieštarauti ir t. t. Tai yra tikras pokalbis, tik jis vyksta ne gestų kalba, bet filmuojantis.
Jei mokiniams kol kas sunku atlikti šią užduotį, siūlome pirmiau atlikti užduotį apie tai, kas padeda įsiminti informaciją, aktyvina smegenų veiklą. Sužinoję, kokie dalykai padeda įsiminti informaciją, grįžkite prie užduoties „Pokalbis filmuojant“, taip bus žymiai lengviau pasakyti, kas trukdo mokytis.
1. Užduotis „Pokalbis filmuojant“. Ši užduotis tinka mažoms grupėms. Užduotis atliekama nesikalbant. Ant popieriaus lapo mokiniai užrašo savo mintis tema „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“. Vienas mokinys nusifilmuoja vieną sakinį šia tema iš savo užrašytų minčių. Antras mokinys peržiūri, ką pasakė pirmasis, ir nusifilmuoja savo mintį. Tada trečias mokinys peržiūri ankstesnių mokinių sakinius, nusifilmuoja savo ir perduoda kitam mokiniui tęsti užduotį. Galima nusifilmuoti savo patarimus, komentarus, ko nors paklausti, papildyti, patikslinti, prieštarauti ir t. t. Tai yra tikras pokalbis, tik jis vyksta ne gestų kalba, bet filmuojantis.
2. Apibendrinę visų mokinių pateiktas mintis, komentarus, papildymus, patikslinimus, pabandykite rasti sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais (pvz.: netikti, nesveika, nelabai, nemiegoti, neturėti, nelaukti, nereikėti, nevalgyti ir pan.).
3. Sugalvokite po 5 sakinius su neigiamos reikšmės gestais ar veiksmažodžiais, kad sakiniai būtų susiję su klausimu „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“.
Jei mokiniams kol kas sunku atlikti šią užduotį, siūlome pirmiau atlikti užduotį apie tai, kas padeda įsiminti informaciją, aktyvina smegenų veiklą. Sužinoję, kokie dalykai padeda įsiminti informaciją, grįžkite prie užduoties „Pokalbis filmuojant“, taip bus žymiai lengviau pasakyti, kas trukdo mokytis.
1. Užduotis „Pokalbis filmuojant“. Ši užduotis tinka mažoms grupėms. Užduotis atliekama nesikalbant. Ant popieriaus lapo mokiniai užrašo savo mintis tema „Kas trukdo mokytis ar įsisavinti informaciją?“. Vienas mokinys nusifilmuoja vieną sakinį šia tema iš savo užrašytų minčių. Antras mokinys peržiūri, ką pasakė pirmasis, ir nusifilmuoja savo mintį. Tada trečias mokinys peržiūri ankstesnių mokinių sakinius, nusifilmuoja savo ir perduoda kitam mokiniui tęsti užduotį. Galima nusifilmuoti savo patarimus, komentarus, ko nors paklausti, papildyti, patikslinti, prieštarauti ir t. t. Tai yra tikras pokalbis, tik jis vyksta ne gestų kalba, bet filmuojantis.