1. Atsakykite į klausimus, peržiūrėję visų trijų atsiliepimų vaizdo įrašus.
- Kokiomis transporto priemonėmis vyko pasakotojai?
- Kokios žmogų žyminčios proformos yra vartojamos? Pateikite pavyzdžių.
2. Mokytojas pateikia žmogų žyminčių proformų skaidres, atsisiųstas iš interneto, ir mokiniai parodo, kokios proformos vartojamos. Žmogų žyminčios proformos PR-1, PR-V, PR-H, pavyzdžiui, PR-1 (žmogus prieina...), PR-V (du žmonės nueina, žmogus guli...), PR-H (žmogus įlipa į autobusą, žmogus sėdi), PR-C4x2 ar PRxC4 (grupelė žmonių artėja).
2. Mokytojas pateikia žmogų žyminčių proformų skaidres, atsisiųstas iš interneto, ir mokiniai parodo, kokios proformos vartojamos. Žmogų žyminčios proformos PR-1, PR-V, PR-H, pavyzdžiui, PR-1 (žmogus prieina...), PR-V (du žmonės nueina, žmogus guli...), PR-H (žmogus įlipa į autobusą, žmogus sėdi), PR-C4x2 ar PRxC4 (grupelė žmonių artėja).
3. Pakartotinai žiūrimi vaizdo įrašai. Pasižymėkite, kokias žmogų (žmones) žyminčias proformas pastebite vaizdo įrašuose. Kaip šios proformos jungiamos su transporto priemones žyminčiomis proformomis? Taip pat pasižymėkite, kokias transporto priemones žymi proformos ir judėjimo veiksmažodžiai.
Teigiamas pasakojimas |
Neutralus pasakojimas |
Neigiamas pasakojimas |
|
Suraskite, kokios proformos žymi transporto priemones ir žmones. |
Įsėsti į automobilį Važiuoti / vairuoti Ant kelto automobilis Važiuoti autobusu Vos išėjus iš viešbučio Per pušyną pėsčiomis |
Du automobiliai Sekti automobilį Nueiti į kelis muziejus Užsukti į kelias parduotuves Pirmyn ir atgal dviem automobiliais Nueiti į biblioteką |
Didelis autobusas Stovėti važiuojančiame autobuse Vaikštinėti po muziejų Didelei grupei stovėti Grupei susiskaldyti, kurčiųjų grupei neiti |
3. Pakartotinai žiūrimi vaizdo įrašai. Pasižymėkite, kokias žmogų (žmones) žyminčias proformas pastebite vaizdo įrašuose. Kaip šios proformos jungiamos su transporto priemones žyminčiomis proformomis? Taip pat pasižymėkite, kokias transporto priemones žymi proformos ir judėjimo veiksmažodžiai.
4. Kiekvienas mokinys ištraukia kortelę su vis skirtinga transporto priemone (PR-C – dviračio (mopedo, motociklo), automobilio, autobuso, troleibuso, traukinio, laivo, lėktuvo, jojimo arkliu) ir pagal kortelėje esančią informaciją iš interneto atsisiunčia transporto priemonės nuotraukas ir pristato klasei, kaip vartojamos proformos.
4. Kiekvienas mokinys ištraukia kortelę su vis skirtinga transporto priemone (PR-C – dviračio (mopedo, motociklo), automobilio, autobuso, troleibuso, traukinio, laivo, lėktuvo, jojimo arkliu) ir pagal kortelėje esančią informaciją iš interneto atsisiunčia transporto priemonės nuotraukas ir pristato klasei, kaip vartojamos proformos.
1. Atsakykite į klausimus, peržiūrėję visų trijų atsiliepimų vaizdo įrašus.
- Kokiomis transporto priemonėmis vyko pasakotojai?
- Kokios žmogų žyminčios proformos yra vartojamos? Pateikite pavyzdžių.
2. Mokytojas pateikia žmogų žyminčių proformų skaidres, atsisiųstas iš interneto, ir mokiniai parodo, kokios proformos vartojamos. Žmogų žyminčios proformos PR-1, PR-V, PR-H, pavyzdžiui, PR-1 (žmogus prieina...), PR-V (du žmonės nueina, žmogus guli...), PR-H (žmogus įlipa į autobusą, žmogus sėdi), PR-C4x2 ar PRxC4 (grupelė žmonių artėja).
Teigiamas pasakojimas |
Neutralus pasakojimas |
Neigiamas pasakojimas |
|
Suraskite, kokios proformos žymi transporto priemones ir žmones. |
Įsėsti į automobilį Važiuoti / vairuoti Ant kelto automobilis Važiuoti autobusu Vos išėjus iš viešbučio Per pušyną pėsčiomis |
Du automobiliai Sekti automobilį Nueiti į kelis muziejus Užsukti į kelias parduotuves Pirmyn ir atgal dviem automobiliais Nueiti į biblioteką |
Didelis autobusas Stovėti važiuojančiame autobuse Vaikštinėti po muziejų Didelei grupei stovėti Grupei susiskaldyti, kurčiųjų grupei neiti |
3. Pakartotinai žiūrimi vaizdo įrašai. Pasižymėkite, kokias žmogų (žmones) žyminčias proformas pastebite vaizdo įrašuose. Kaip šios proformos jungiamos su transporto priemones žyminčiomis proformomis? Taip pat pasižymėkite, kokias transporto priemones žymi proformos ir judėjimo veiksmažodžiai.
4. Kiekvienas mokinys ištraukia kortelę su vis skirtinga transporto priemone (PR-C – dviračio (mopedo, motociklo), automobilio, autobuso, troleibuso, traukinio, laivo, lėktuvo, jojimo arkliu) ir pagal kortelėje esančią informaciją iš interneto atsisiunčia transporto priemonės nuotraukas ir pristato klasei, kaip vartojamos proformos.