Papasakokite savo maršrutą nuo namų iki mokyklos. Pasakojant reikia įtraukti transporto priemonių gestus. Vienas mokinys pasakoja maršrutą prieš klasę, o kiti turi jį užrašyti arba nupiešti.
Pasakojant maršrutą svarbu akcentuoti:
- skirtumą tarp daiktavardžių ir veiksmažodžių (autobusas ir autobusas važiuoja; troleibusas ir troleibusas važiuoja, mašina ir mašina važiuoja, dviratis ir dviratis važiuoja ir pan.);
- tinkamas kelintinių skaitvardžių vartojimas (autobusų / troleibusų numeriai: antras, penktas, septintas);
- tiksliai pasakyti: išlipti, įlipti + autobusas, troleibusas, mašina;
- vartoti gestą STOTELĖ ir rodyti jos pavadinimą pirštų abėcėle.
Pasakojant maršrutą svarbu akcentuoti:
- skirtumą tarp daiktavardžių ir veiksmažodžių (autobusas ir autobusas važiuoja; troleibusas ir troleibusas važiuoja, mašina ir mašina važiuoja, dviratis ir dviratis važiuoja ir pan.);
- tinkamas kelintinių skaitvardžių vartojimas (autobusų / troleibusų numeriai: antras, penktas, septintas);
- tiksliai pasakyti: išlipti, įlipti + autobusas, troleibusas, mašina;
- vartoti gestą STOTELĖ ir rodyti jos pavadinimą pirštų abėcėle.
Jei mokinį į mokyklą veža tėvas ar mama, jo pasakojimas bus daug trumpesnis, nei tų, kurie naudojasi viešuoju transportu, todėl galima įtraukti papildomas „kliūtis“. Siūlykite mokiniui papasakoti tekstą įtraukiant:
- šviesoforą: raudona šviesa, tu lauki, žalia vis neužsidega – ką darote;
- kita „kliūtis“ – važiuojate į mokyklą ir baigiasi benzinas, mašina užgęsta – ką darote;
- naktį stipriai pašalo ir nebegali atrakinti mašinos durelių – ką darote, ir pan.
Jei mokinį į mokyklą veža tėvas ar mama, jo pasakojimas bus daug trumpesnis, nei tų, kurie naudojasi viešuoju transportu, todėl galima įtraukti papildomas „kliūtis“. Siūlykite mokiniui papasakoti tekstą įtraukiant:
- šviesoforą: raudona šviesa, tu lauki, žalia vis neužsidega – ką darote;
- kita „kliūtis“ – važiuojate į mokyklą ir baigiasi benzinas, mašina užgęsta – ką darote;
- naktį stipriai pašalo ir nebegali atrakinti mašinos durelių – ką darote, ir pan.
1
2
3
Papasakokite savo maršrutą nuo namų iki mokyklos. Pasakojant reikia įtraukti transporto priemonių gestus. Vienas mokinys pasakoja maršrutą prieš klasę, o kiti turi jį užrašyti arba nupiešti.
Pasakojant maršrutą svarbu akcentuoti:
- skirtumą tarp daiktavardžių ir veiksmažodžių (autobusas ir autobusas važiuoja; troleibusas ir troleibusas važiuoja, mašina ir mašina važiuoja, dviratis ir dviratis važiuoja ir pan.);
- tinkamas kelintinių skaitvardžių vartojimas (autobusų / troleibusų numeriai: antras, penktas, septintas);
- tiksliai pasakyti: išlipti, įlipti + autobusas, troleibusas, mašina;
- vartoti gestą STOTELĖ ir rodyti jos pavadinimą pirštų abėcėle.
Jei mokinį į mokyklą veža tėvas ar mama, jo pasakojimas bus daug trumpesnis, nei tų, kurie naudojasi viešuoju transportu, todėl galima įtraukti papildomas „kliūtis“. Siūlykite mokiniui papasakoti tekstą įtraukiant:
- šviesoforą: raudona šviesa, tu lauki, žalia vis neužsidega – ką darote;
- kita „kliūtis“ – važiuojate į mokyklą ir baigiasi benzinas, mašina užgęsta – ką darote;
- naktį stipriai pašalo ir nebegali atrakinti mašinos durelių – ką darote, ir pan.